In English

Vanliga frågor - Beställning, faktura, frakt och orderhantering

Alla frågor som rör din gjorda eller kommande beställning

Ja. Ring 0921-64980 så ändrar vi på eller tar bort din beställning. Du kan inte ändra eller radera dina beställningar själv.

Ja. Du kan följa din order när du har loggat in på ditt användarkonto.

Du får ett mail när varan är skickad. Du kan även logga in på ditt användarkonto och kolla din beställningsstatus.

Ja. Du betalar då för rekommenderad frakt och bankens växelavgift.

Inom Sverige kostar frakten 30kr inkl. postförskott.

Leveranstiden ligger på 2-3 veckor ifall att varan inte finns i lager.

Du kan beställa utan att ha ett användarkonto. När du har gjort en beställning registreras dock ett användarkonto på den mailadress som du angett. Gör du flera beställningar med samma mailadress grupperas dessa automatiskt och du kan när som helst logga in och överblicka dina beställningar.

Om du är inloggad på ditt användarkonto går det snabbare att checka ut din beställning.